Известие

Collapse
No announcement yet.

масло в интеркулера на alfa 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • масло в интеркулера на alfa 156

    Здравейте имам един въпрос в инеркулера на около 300 км се събира около 300мл масло , турбото е рециклирано преди около 5 хил. км , а от отдушника около 15мл.Хората от сервиза ми казаха ,че проблем с турбото няма от къде тогава се събира това масло и въобще нормално ли е там да се събира масло? Благодаря предварително за отговорите.

  • #2
    Да там се събира масло но чак толкова ....не
    sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

    Comment


    • #3
      Освен от турбото, не виждам откъде другаде може да влезе толкова мясло в кулера за толкова кратко време
      _______
      146 JTD - ex
      Renault Megane II 1.5 dci - ex

      Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
        Освен от турбото, не виждам откъде другаде може да влезе толкова мясло в кулера за толкова кратко време
        Може да влезне и от отдушника на картерните газове, ако маслото е повече от нормалното го изхвърля от там.Но малко масълце в кулера е нормално.
        _156_2,4_JTD_136hp_-EX
        156 FL 1,9 JTD 115hp "05

        Comment


        • #5
          Благодаря за бързите отговори. Искам да ви попитам също според вас колко масло е нормално да се губи от отдушника във вид на мазни пари, нормално ли е да има в маркуча преди турбото масло и не би ли трябвало ако има масло в порядъка на 100-150мл на 1000 км колата да го изгаря без проблем ,а не да го събира в кулера?

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от zdravko_ss Покажи съобщение
            Може да влезне и от отдушника на картерните газове, ако маслото е повече от нормалното го изхвърля от там.Но малко масълце в кулера е нормално.
            За 300 км 300 мл сякаш не е много малко - по груби сметки излиза за 10к км да се накапят едни 10 литра масълце
            _______
            146 JTD - ex
            Renault Megane II 1.5 dci - ex

            Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

            Comment


            • #7
              Извинявам се допуснала съм грешка не са 300 км , а 3000 км

              Comment


              • #8
                Сигурен ли си че масло, а не хидравлично такова. На брата на Либрата се беше пукнал един маркуч на хидравликата и капеше масло, точно откъдето смуче въздух и всичките въздухопроводи се бяха омазнили.
                Subaru Legacy 3.0R
                Ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD 140+bhp
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Не е нормално да има толкова масло.Да е омазнено-да,но такова количесъво-не.Първата причина за която се сещам е,повече масло в двигателя-и най-лесния начин е да избие през турбината(ако не избие през някоя гарнитура),и втората хлабини в самото турбо,ако си е тръгнало.
                  Маслото трябва да е за турбо мотори,да не си друго??
                  156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                  147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                  159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                  Comment


                  • #10
                    Карам я със Selenia 10w40 turbo diesel.
                    Сега мисля да проверя другия отдушник да не е запушен и да се получава високо картерно налягане.

                    Comment

                    Working...
                    X