Здравейте имам един въпрос в инеркулера на около 300 км се събира около 300мл масло , турбото е рециклирано преди около 5 хил. км , а от отдушника около 15мл.Хората от сервиза ми казаха ,че проблем с турбото няма от къде тогава се събира това масло и въобще нормално ли е там да се събира масло? Благодаря предварително за отговорите.
Известие
Collapse
No announcement yet.
масло в интеркулера на alfa 156
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщениеОсвен от турбото, не виждам откъде другаде може да влезе толкова мясло в кулера за толкова кратко време_156_2,4_JTD_136hp_-EX
156 FL 1,9 JTD 115hp "05
Comment
-
Благодаря за бързите отговори. Искам да ви попитам също според вас колко масло е нормално да се губи от отдушника във вид на мазни пари, нормално ли е да има в маркуча преди турбото масло и не би ли трябвало ако има масло в порядъка на 100-150мл на 1000 км колата да го изгаря без проблем ,а не да го събира в кулера?
Comment
-
Първоначално публикувано от zdravko_ss Покажи съобщениеМоже да влезне и от отдушника на картерните газове, ако маслото е повече от нормалното го изхвърля от там.Но малко масълце в кулера е нормално._______
146 JTD - ex
Renault Megane II 1.5 dci - ex
Nissan Qashkai 2.0 CVT - current
Comment
-
Сигурен ли си че масло, а не хидравлично такова. На брата на Либрата се беше пукнал един маркуч на хидравликата и капеше масло, точно откъдето смуче въздух и всичките въздухопроводи се бяха омазнили.Subaru Legacy 3.0R
Ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD 140+bhp
sigpic
Comment
-
Не е нормално да има толкова масло.Да е омазнено-да,но такова количесъво-не.Първата причина за която се сещам е,повече масло в двигателя-и най-лесния начин е да избие през турбината(ако не избие през някоя гарнитура),и втората хлабини в самото турбо,ако си е тръгнало.
Маслото трябва да е за турбо мотори,да не си друго??156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци-ex.
159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда
Comment
Comment